Waar kan ik dvd's van Minuscule (Nieuw) kopen? (zie uitleg)

Minuscule is een animatie van insecten. in het frans.
ik kijk de filmpjes graag op youtube, maar wil ze ook graag op dvd, zijn deze te koop in nederland? zoja, Waar? en op internet, alleen nederlandse webshops, Nieuw, niet 2ehands.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Geweldig die animaties! En ik heb ze hier gevonden. Succes!
http://www.minuscule-dvd.com/dvd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een franse website, daar moet je wel even rekening mee houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn ook Franse filmpjes!
Bij Bol.com is "Minuscule Vol. 1" in het frans verkrijgbaar voor € 14,99. De annimatiefilm werd op 23 november 2009 uitgebracht en bestaat uit 1 DVD met de duur van 113:00 minuten.