Komen er nog films van The Hobbit?

Als ik op Wikipedia kijk op de pagina van Elijah Wood (engelse versie) zie ik bij films staan dat er nog twee films gepland staan maar wat gebeurd er dan nog in of hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
$ SPOILER $ de bedoeling was om smaug de draak te verslaan. In deel 1 zijn ze er niet.aan toe.gekomen vanwege de witte orc. The hobbit zal ook een trilogie.worden. Eind dit jaar/beginvolgend jaar deel 2 en begin 2015 deel 3.

Het beste antwoord

Ja! Ze gaan er waarschijnlijk ook 3 maken, net zoals bij de eerdere serie: Lord Of The Rings.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het wordt een trilogie.

Eind dit jaar/begin volgend jaar deel 2 en eind 2014 of begin 2015 deel 3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kort maar krachtig, here's my like ^^
Ja in totaal komen er 3 films uit.

De 2e film zal ''De Hobbit: De verwoesting van Smaug'' heten. En komt uit in 2013 (precieze releasedatum nog niet bekend).
De 3e film zal ''De Hobbit: Daarheen en weer terug'' heten en komt uit in 2014 (ook een verwachte datum!) .

Wat er nog gebeurd in bovenstaande films kun je lezen bij onderstaande linkjes. Daar kun je ook lezen welke acteurs er in zullen spelen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Hobbit is weer een trilogie, ondanks dat het boek maar 310 pagina's telt.

Het 2e deel komt vanaf 12 december in de bioscoop en heet "The Hobbit: The Desolation of Smaug"

Het laatste deel "The Hobbit: There and back again" komt 17 juli 2014.