Ik zoek film over een jongetje dat na een vermissing word terug gevonden. Weet iemand welke ik bedoel?

. Ging over een jongetje die vermist was door ze ouders ofz en dan weer gevonden word,maar dan later vinden ze hem maar dan zegt dat jongetje helemaal niks vertelt niet wat er gebeurt is ect. En die ouders worden natuurlijk helemaal gek en dan op het aller einde van de film vertelt het jongetje alles wat ie heeft mee gemaakt dat ie werd vastgebonden snachts aan een boom em moest daar slapen. Egt die laatste scene ik heb gejankt!
Jammer dat ik die titel niet meer weet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

I know my first name is Steven