Kan iemand me helpen met het vinden van dit nummer uit Dirty Dancing Havana Nights?

Het gaat om dit nummer. http://www.youtube.com/watch?v=O4qhT8oRvss&feature=watch_response

Volgens mij wordt er Spaans in gezongen en als ik het zou kunnen verstaan zou ik het misschien op die manier kunnen vinden, maar helaas versta ik geen Spaans.

Iemand die het nummer kent of de tekst kan verstaan?

Toegevoegd na 29 minuten:
Ter verduidelijking van mijn vraag: Ik zoek dus een nummer dat niet onder de soundtracks van de films valt. Ik zie nu dat de scene in de link halverwege afgekapt wordt maar het gaat dus om het nummer waar Patrick Swayze en de hoofdpersoon kort op dansen in de oefenruimte in het hotel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je het nummer uit onderstaande video bedoelt, dan is dat "Johnny's Mambo", uitgevoerd door Michael Lloyd and Le Disc. Het klopt dat dit niet op de soundtrack van dit tweede deel van Dirty Dancing staat, omdat het namelijk afkomstig is uit het eerste deel. Eigenlijk wel leuk bedacht, omdat hier de hoofdpersoon uit dat deel (Patrick Swayze dus) een bijrol heeft en zo even teruggekeken wordt naar zijn glorierol.
Amadea