Is "The Texas Chainsaw Massacre" (film) waar gebeurd? Of gebaseerd op een waar verhaal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Volgens IMDB is het een verzonnen verhaal van Love Hewitt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is wel gebaseerd op ware gebeurtenissen.
Dus niet helemaal verzonnen.
Dat lieten ze een tijdje geleden zien op Discovery channel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is die Love Hewitt degene die de samenvatting die op IMDB staat geschreven heeft, niet degene die de film geschreven heeft.
De film is gebasseerd op het leven van elEd Gein. Maar het hele verhaal is verzonnen, het enige wat terug komt in de film is dat Ed Gein in het echt ook pakken droeg gemaakt van mensenhuid en het huis is ook gedeeltelijk zo als Ed Gein het had.