Is het tv programma Teen Mom geacteerd?

Ik zag gisteren een stukje op tv van Teen mom 2 en vroeg me af of het geacteerd of echt was. Hier zie je een stukje wat ik bedoel. Want het is een real life show maar ik heb toch mijn vraagtekens of het wel echt zo is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je het wel toevoegen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk wel ja,een producent van zo'n programma heeft naderhand in een interview verteld dat het meesten idd fake is en geacteerd.
Mensen worden hier special voor geselecteerd.

Antwoorden (2)

MTV Amerikaanse reality series zijn nep, dus geacteerd, het ze om de kijkcijfers en Daarom acteren ze om het interessanter te maken, vooral MTV!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is meestal zo, maar bij Teen Mom is dat niet zo.
Ken je dat gevoel, dat je je ongemakkelijk voelt als er een camera op jou gericht is, je weet niet hoe je handen moet houden, wat je moet zeggen en je bent je zeer bewust van wat je zégt en wat je doet, en dan heb je ook vaak het gevoel dat je moet opletten hoe je reageert, zodat je niet als een raar persoon over komt.

Dat zullen die mensen vast ook wel hebben, alleen niet iedereen is hetzelfde, de een wordt heel stil, de ander probeert alle andacht op te eisen, en weer eentje ontploft waar je bij staat. Terwijl ze, zonder camera, anders reageren.

Dus in die zin is het "geacteerd" maar dan voor hun eigen doel, maar op een ongemakkelijke manier voor die mensen zelf. Ook willen ze vaak dat er een soort "plaatje" tevoorschijn komt en moeten ze iets doen van die tv producenten om het wat mooier te maken dan in het werkelijkheid is, en dan heb ik het over opdrachten, maar het is wel de bedoeling uiteindelijk dat het niet nep overkomt en dat die mensen gewoon zichzelf zijn en zich ook zo laten zien.

Leuk, of nou ja "leuk", voorbeeld zijn die mensen uit de gouden kooi en big brother, die moeten ook allemaal opdrachten doen en ze willen ook vaak aandacht hebben op hun eigen manier.

Want het zijn vaak wel mensen, die hopen met die 30 minuten "beroemdheid" dat ze dan bekende / beroemde mensen zullen worden. Een andere reden zou ik niet weten waarom iemand op tv zou willen komen. Wat zelden het geval is, dat ze beroemd worden, dus in die zin is het wel ge-acteerd, voor hun eigen doel(en).

Leuke bekende voorbeelden in Nederland zijn Barbie, Britt, Ymke en Tony (Cherso).