Hoe heet een serie over 3 poppen in een caravan met kinder acteurs in de serie?

Ik en een paar andere zijn al een paar dagen opzoek naar een kinderprogamma die wij vroeger keken. We weten er niet veel meer van het enigste wat we hebben onthouden is dat het over 3 poppen ging in een caravan. Waarschijnlijk waren de poppen 2 jongens en 1 meisje, met kinder acteurs mogelijk is er een aflevering over dat navels in de knoop of een kuil waren. Waarschijnlijk kwam dit rond 2011/2012 op de televisie maar dat weten we niet zeker. Als je hier meer van weet of het tv progamma herkent zou je echt een topper zijn!
We weten al wel dat de serie niet Poppentje, De Poppenkraam of De film van Ome Willen is!

9 maanden geleden

Antwoorden (1)

Bedoel je misschien Dobus?
Plaatje bij antwoord
9 maanden geleden