Is er een site waar je filmpjes kan kijken met de 3d brilletjes van de bioscoop?

Zoja welke?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Heeft jouw computer een 3D-scherm, dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee maar heb je wel filmpjes op youtube ofzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dat geval zou je wel een 3d monitor moeten hebben.
Pieter2011
11 jaar geleden
Hier vind je wat meer info over de instellingen op YouTube als je geen 3d-monitor hebt: http://youtu.be/1pV2C4JL240
Als je achter het zoekwoord "3d" typt, krijg je talloze video's.

Antwoorden (1)

Dat kan niet.
De bioscoopbrillen werken met 2 projectoren en gepolariseerd licht en dat kan je beeldscherm niet genereren.

Sommige graphicskaarten (en filmpjes) ondersteunen rood/groen of blauw/geel stereo waardoor je die wel in stereo op je normale scherm kunt bekijken.