Hoe heet die film waarin een man een bom heeft en om hem niet af te laten gaan is om zo veel mogelijk adrenaline te hebben

Hoe heet die film waarin een man een bom heeft en om hem niet af te laten gaan is om zo veel mogelijk adrenaline te hebben. Zo heeft hij bijvoorbeeld sex in het openbaar

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

de film Crank

Toegevoegd na 2 minuten:
het gaat trouwens om gif wat vertraagd word door adrenaline
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij de film "speed" moet de bus boven een bepaalde snelheid gaan anders gaat de bom op. Er is ook nog een vervolg. Misschien bedoel je die...
best leuke film trouwens voor die tijd...

Toegevoegd na 49 seconden:
de bom gaat natuurlijk niet op maar af...