Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe heet deze duits film???

3 jaar geleden heb ik een film gezien en heb deze nodig voor een schoolproject, weet alleen niet meer welke het is. het is een duitse film:

het gaat over een allochtone jongen in een achterstandswijk en moet zijn eigen lichaam verkopen voor geld. hij loopt weg van huis en zit aan de drugs. samen met zijn broer (of vriend) stelen ze ook dingen, en gaan niet meer of bijna niet meer naar school.

het einde ging ongeveer zo:
die broer (of vriend) vlucht voor de politie en springt op een rijdende trein. hij heeft geen grip en valt, en wordt overreden door de trein.

weet iemand misschien hoe deze film kan heten, of een soort gelijke film over drugs, prostitutie en weglopende kinderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een Duitse drugs film zegt me wel iets, maar ik weet de titel niet.

Eventueel andere erg goede Drugs films:
- Christiane F.
- Requiem for a Dream
En natuurlijk:
Fear and Loathing in Las Vegas
Trainspotting
Pulp Fiction
etc.

Maar misschien is de Film: "moeder van David S",
niet gezien, maar schijnt veel gebruikt te worden volgens internet als stof binnen praatgroepen.

Maar van degene die ik gezien heb, is Christiane F, waarschijnlijk het meest in de richting van wat je zoekt.

succes met je zoektocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding