Hoe kan het dat Titanic 3D net zo is als Star wars 3D. Terwijl er jaren tussen zit?

Beide films hebben niet echt een goeie 3D, het is natuurlijk ook niet zo opgenomen maar er zitten wel jaren tussen. Ik zou denken dat Titanic 3D er goed uit zou zien, aangezien James cameron zo perfectionist is enzo. Of ik heb teveel verwachtingen gehad bij beide films.
Ik zeg niet dat het niet helemaal niet goed was, het heeft wel iets toegevoegd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is gewoon met handwerk en computertechniek 3d van gegenereerd. Hoe dat kan heb ik al in een andere vraag beantwoord.

http://www.goeievraag.nl/vraag/titanic-3d-starwars-3d.321059