Waar en wanneer in Nederland is de premiere van de hongerspelen (hunger games)?

Ik mag waarschijnlijk naar de première, maar aangezien er nog nergens informatie over te vinden is, vraag ik me ook af of er wel een officiële film première komt! Help!

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik weet dat het op 21 maart is. Maar waar en hoe laat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk, DAT zou ik nou ook wel eens willen weten!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een toeval!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anders moeten we toch naar Antwaaaarp.

Antwoorden (1)

Volgens bijgaan bericht op 21 Maart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waar zijn de festiviteiten? Wij willen wel een beetje in stijl natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou kijk, je zou kunnen proberen met één van de theaters in de lijst contact op te nemen om daar meer te weten te komen.
Jullie lijken me toch geen van beiden figuren die op hun krent gaan zitten en de dingen op zich af laten komen.
Succes en veel plezier!