Hoe komt het haar bij "My Sister's Keeper" steeds zo snel terug?

Aan het begin van de film is Kate kaal.
Als ze na een tijdje die jongen ontmoet heeft ze weer haar.
Dat is geen pruik want na een tijdje begint het uit te vallen.
Maar tussen het begin van de film en die ontmoeten zitten geen jaren tussen.
Hoe kan dat haar zo snel weer terug komen dan?

Ook scheert de moeder haar hoofd kaal.
Dan gaan ze naar de stad en zo.
En na een tijdje heeft ook zij weer heel veel haar op haar hoofd!
Ik snap niet hoe dit kan?

Is dit een fout of snap ik iets niet helemaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het verhaal zijn eigenlijk steeds terug blikken je ziet steeds hoe ze iemand ontmoet en de erge momenten van dat ze ziek is enz. Het zijn steeds andere momenten in de film die ze laten zien. Vandaar dat ze de ene keer wel haar heeft en de andere keren weer niet zo zie je ook waar ze nog niet heel erg ziek was. als ze die kuren krijgt zie je ook al dat haar haar uitvalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een film, hè. Dus gemakkelijk te regelen dat je eerst de scenes mét haar opneemt, en later die met kaal hoofd. Door de schmink kan het tijdsverschil makkelijk gecamoufleerd worden. Dus je denkt dat het chronologisch verloopt, maar in werkelijkheid is dat dus niet zo gebeurd.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de film is groot en deels in chronologische volgorde verteld. (Bij flashbacks is dat duidelijk) toch hebben ze binnen een paar weken/maanden gewoon weer haar. Het gaat dus vanuit de film gezien, niet hoe het is opgenomen.
Amadea
12 jaar geleden
Flauw om een minduim te geven. Dat kon ik toch niet aflezen uit de vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een plusje ter compensatie :)