Volgens Internet Movie Database
komt er geen deel 2 omdat deel 1
geflopt is en bijna alleen slechte kritieken had.
Er zijn alleen fake trailers van deel 2 (bijv. op YouTube.)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat zou heel jammer zijn als er geen deel 2 komt

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk niet. Deel 1 is aardig geflopt en de makers hebben flink verlies gedraaid, dus over een tweede deel is nog niets bekend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nog niets bekend over deel 2. Maar dat wil niet zeggen dat er geen deel 2 komt. Dat is nog altijd mogelijk. Het heeft ook 7 jaar geduurd voordat Terminator 2 uitkwam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoop het wel .. ik vond het een erg goede film en idd had deel 1 een open einde dus kom maar op met deel 2