Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet de volgende tv serie die rond 2003 op Ketnet/Canvas is uitgezonden?

Hoi,

Ik heb misschien een erg vage beschrijving van een tv serie, maar ik hoop dat jullie er toch iets mee kunnen.
Het is een tv serie dat als ik het goed herinner, over een groepje jongeren(zowel meisjes als jongens) gaat, die iets moeten verbergen voor iemand anders(helaas weet ik niet wie, volgens mij was het wel een vrouw). Ik weet ook dat ze konden teleporteren, tenminste, als ik het goed heb. Meer info over het plot heb ik niet.

Ik weet wel dat het toendestijds op Ketnet/Canvas werd uitgezonden. Het was nederlands ondertiteld, maar de taal weet ik niet, dus het hoeft niet uit Amerika of Engeland te komen. Het is gespeeld, dus geen tekenfilm.
De periode dat het werd uitgezonden weet ik niet, maar het is alweer een tijdje geleden, dus ik vermoed 2001-2005.

Ik hoop dat er iemand is, die mij hiermij kan helpen, want ik zou deze serie toch nog een keer willen kijken.

Alvast bedankt"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
fremar
12 jaar geleden
je zou best eens contact kunnen opnemen met Canvas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien Peperbollen : Was Nederlands maar werd ingesproken En daar waren jongens en meisjes?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien vindt je hier wat...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_programma's_op_Ketnet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding