Na maak pistool met demper (james bond)

Ik ben opzoek naar een speelgoed pistool zoals james bond heeft, voor een verkleed avond, thema movie night.

Liefst dus een zwart pistool, met demper. Maar vind bij verkleed en carnavals winkels alleen die cowboy troep.

Toegevoegd na 7 minuten:
Hoeft er van mij niet echt "echt" uit te zien, als die maar zwart is en een demper heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ga maar naar het buitenland, of koop ze via internet. Zoek op airsoft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord op me vraag, maar aangezien het verboden is ga ik het niet doen.

Andere antwoorden (2)

Je zult hem zelf moeten maken, want wapens die eruit zien als echt, mogen niet verkocht worden in Nederland.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal juist, +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
EN je mag ze niet hebben.
bamibal
13 jaar geleden
Klopt, de straf kan oplopen tot drie maanden cel of 4500 euro boete.
Zulke wapens, ook de nepperts, zijn verboden in Nederland, je kunt er een flinke bekeuring aan overhouden als je ermee betrapt wordt.