Hoe vind je mensen die je willen promoten op youtube ?

Ik wil graag meer views hoe kan ik iemand vinden die me wil promoten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Posten op Facebook en Hyves zodat je vrienden je filmpjes gaan bekijken en doorsturen, link naar je filmpjes opnemen in je onderschrift bij forumberichten, twitteren... En dan maar hopen dat iemand het oppikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat valt niet mee, omdat er al zo ontzettend veel aanbod is.

Je zult dus iets moeten doen, waardoor jouw werk juist gaat opvallen.

Behalve wat Stippel al zegt, nog een paar suggesties:

Maak briefjes met een korte tekst, liefst ook een afbeelding. Veel er van printen en overal achter laten.
Zoals bij supermarkten, op school, op sportclubs etc.

Overal waar je maar iets doet op internet,
kun je een link achterlaten.

Zet jouw link als vast item in je handtekening onder al je e-mail berichten.