Ja, alle films in Duitsland worden nagesynchroniseerd met Duitse stemmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mede daarom spreken ze ook weinig/geen engels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das wel iri, das ook in frankrijk. Je koopt in nederland een game, dan is hij engels, je koopt in turkije een game, en hij is engels, je koopt in duitsland of frankrijk een game, en dan is hij niet engels!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yme: Kuhscheiße meinst du?
Nee goed kijken bij de bios zijn in Duits of Engels zonder ondertiteling maar je moet dus goed opletten staat in her programma