Wie kent deze kinderfilm waarin een kind zich verstopt in een standbeeld?

"Ik herinner me dat ik vroeger eens een film heb gezien. In deze film namen 2 dorpen het volgens mij tegen elkaar op, maar dat weet ik niet meer zeker.
Wat ik nog wel zeker weet, is dat er, ik dacht een meisje, wegloopt en zich verstopt in een schuilplaats in een standbeeld op een plein."

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bedoelt waarschijnlijk Mijn Franse tante Gazeuse. Dit is een serie en een film, waarin een meisje altijd onderin een standbeeld schuilde, midden van het dorp volgens mij. Het meisje heette Katootje.

Toegevoegd na 31 seconden:
http://www.youtube.com/watch?v=eY1zg-R1my0

Hier de intro van de serie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt helemaal! dit omdat ze een konijn had in het standbeeld, wat niet in huis mocht zijn omdat het huis er onberispelijk uit moest zijn bij de dagelijkse controle door de burgemeester.

Andere antwoorden (1)

of is het de kronieken van narnia