Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet welke film/serie dit is?

Ik ben op zoek naar de naam van een film of onderdeel van een serie. Dat weet ik niet meer.
Ik denk van minstens 10 jaar geleden.

Het gaat over een groep (wetenschappers?) die met een tijdmachine naar de middeleeuwen gaan om een vriend/collega/vader? te zoeken die daar in de tijd vast is komen zitten. De enigste manier om terug te keren is via armbanden die ze om hebben.
Daar aangekomen worden ze overvallen en vluchten ze een dorp in waar ze kunnen onderduiken bij de locale bevolking.
Uiteindelijk vinden ze daar ook aanwijzingen naar de man die ze zoeken. Hij zit gevangen. Volgens mij kwam uiteindelijk niet de hele groep meer terug naar de tegenwoordige tijd. Er was ook nog iets met de armbanden, verloren of stuk o.i.d.

Ik weet dus niet meer of het hier om een film ging of een aflevering uit een serie. Kan me alleen dit bovengenoemde stuk voor de geest halen.

12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De film heet Timeline uit 2003 met gerard butler.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding