Hoe heet die film waarin een man iemand “martelt” met een voedselrestenvermaler omdat en dat het uiteindelijk iets van kip blijkt te zijn?

Ik heb de film nog niet zolang geleden gezien volgens mij maar ik zie zoveel films dat ik het niet meer zeker weet. Volgens mij was het een actiekomedie. Twee mannen komen in een bepaalde scène een woning en houden de aanwezigen onder schot en willen informatie. Een van hen doet alsof hij de hand van een van de slachtoffers door de voedselrestenvermaler haalt waarna de ander de informatie geeft die ze nodig hebben. Uiteindelijk blijkt dat hij gewoon kip stond te vermalen met de voedselrestenvermaler.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Volgens http://www.kids-in-mind.com/m/mechanic.htm komt er een soortgelijke scene voor in de film "The Mechanic"
gvrox
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zal hem van de week eens kijken. Volgens mij is dat hem inderdaad.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb even snel door de film gezocht en het is inderdaad deze film. Ik had al zo'n vermoeden dat het een film met Jason Statham was maar ik wist het niet zeker meer. Dankjewel.
gvrox
7 jaar geleden
Graag gedaan!