Iemand idee hoe deze film heet?

Misschien kennen jullie die documentaire van: over de streep. Dan zijn er jongeren die over een lijn moeten stappen als er een vraag wordt gesteld dat bij hun is gebeurt zoals: stap over de lijn als je een van je ouders bnt verloren. Nu heb je ook een film met dat erin, een blank juffrouw die invalt op een 'zwarte' school. Iemand idee hoe die film heet?

Toegevoegd na 11 minuten:
Het is geen documantaire. Challenge day en over de streep ken ik wel. Maar dat ze ook over een streep moeten stappen komt er ook in voor, was nog niet zolang geleden op tv.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Freedom writers

Toegevoegd na 7 minuten:
De leerlingen in deze film krijgen de opdracht om in dagboeken over zichzelf te vertellen, ze hebben vaak heftige dingen meegemaakt. De leerlingen willen eerst niks weten van hun nieuwe lerares maar gaan haar later steeds meer waarderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Crossing the lijn/over de streep heet het. Amerikaans concept maar ondertussen ook in NL. Gehouden. Uitgezonden op NL 3 dacht ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dangerious minds. Met michelle pfeiffer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die is het niet het is freedom writers. Maar toch bedankt