Een Engels jongetje, geboren 23juli 1989 in Fulham,
die graag acteur wilde worden.
En Harry Potter was niet zijn eerste rol:

1999 - David Copperfield - Jonge David Copperfield
2001 - The Tailor of Panama - Mark Pendel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ach, toen was hij een doodgewone tienjarige ; daar kun je verder weinig over zeggen.
Hij was echter al wel 'acteur' , onder andere in de teeveefilm David Copperfield (1999) en The Tailor of Panama (2001) waarin hij de doorsnee teeveekijker / bioscoopganger niet meteen zal zijn opgevallen.
In 2001 werd hij gecast als Harry Potter, en de rest is zogezegd geschiedenis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij was een gewone jongen die gewoon nar school ging enzo. Wel was hij een aantal keer betrokken bij een klein toneelstuk, maar echt bekend was hij daardoor niet. De regisseur van de eerste film heeft hem daardoor wel opgepikt en na enkele audities heeft hij de rol van Harry Potter gekregen.
Maar voor de films was hij niet echt bekend ofzo