filmtitel?. ca.25 jaar oud. trucker geeft sein dat achterliggende auto er langs kan. Dat kan niet. film bijna zonder tekst. Bloedstollend.

Toegevoegd na 11 minuten:
de chauffeur in de achter de trucker rijdende auto wordt voortdurend belaagd. Zeer gewelddadig. o.a. bij een benzinestation. Er wordt heel weinig gezegd. Ik zag de film naar ik meen op t.v.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien "Duel" van Stephen Spielberg uit 1971 ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Potdikkie, dat wilde ik nou net zeggen!
http://en.wikipedia.org/wiki/Duel_(1971_film)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk ook, dat vraagsteller deze idd zeer spannende film bedoelt. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
more like 41 jaar oud dan! :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een fantastisch film, maar ik wist niet dat hij van Spielberg was. Daar twijfel ik niet aan.
De enige goede USA films komen van Spielberg. Dit is mijn bescheiden mening.

Andere antwoorden (1)

Een gok, maar ik denk aan ROAD GAMES met in de hoofdrollen Jamie-Lee Curtis, Stacey Keach en Marion Edward. Dit is een drama/thriller uit 1981. Hierin rijdt Pat(rick) Quid door Australië, waarbij hij allerlei persoonlijkheden tegenkomt. Onderweg pikt hij een liftster, Pamela 'Hitch' Rushworth, op. Plotseling verdwijnt zij. Pat verdenkt een verdachte ogende chauffeur. Toevallig wordt tegelijkertijd op de radio naar een seriemoordenaar gezocht. Voor Pat pakken de zaken verkeerd uit. Niet de genoemde chauffeur, maar hij wordt van de moorden verdacht.