is mission-impossible fallout de laatste mission-impossible film?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K
Amadea
5 jaar geleden
Waarom denk jij dat?
LeonardN
5 jaar geleden
@Amadea Ik denk dat de vrager de nieuwste bedoelt ipv wat jij wellicht in je hoofd hebt de finale film (zonder dat er nog zullen volgen).
Amadea
5 jaar geleden
Nee, dan zou er gevraagd zijn of het de recentste film is. De vraag is of deze titel de laatste is.

Antwoorden (1)

Ja, Mission Impossible Fallout is in 2018 geschoten en daarmee de laatste in de reeks tot op heden.