Hoe heet die film met een vliegende ronde robot?

Ik was johnny english reborn aan het kijken en ik hoorde een geluidje dat me deed denken aan een film!
In die film zat een rond zwart/wit vliegende robot! Met een vrouwen stem als ik me het goed herinner. Ik dacht dat robin williams hier ook in speelde maar op imdb niks gevonden!
Hoop dat iemand weet welke film ik bedoel met deze weinige informatie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

De robot is niet zwart wit maar is het misschien Flubber (1997)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa dat was hem! Tsja is al weer een tijdje geleden dat ik die gezien heb! Gele robot dus haha
Thanks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je
Was het niet Eve uit de film Wall-E?

Toegevoegd na 58 seconden:
Ik zie al dat de vorige dus de goede was, jammer.:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I robot misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Robot?

http://www.imdb.com/title/tt0358082/