Welke drugsfilms zijn er?

Geen documentaire en dergelijke, gewoon films zoek ik. zoals Fear and Loathing is Las Vegas.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op Wikipedia staat er een hele lijst met drugsfilms. Erg uitgebreid. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drug_films

Bronnen:
wikipedia

Christiane F. Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (1981) autobiografisch

Pulp fiction Toegevoegd na 1 minuut: Bright lights, big city Scarface

Requiem for a dream

naast de hierboven genoemde films hier nog een aantal, sommige gaan voornamelijk over drugs, anderen speelt drugs wel een rol maar niet de hoofdrol. - mr. nice - blow - candy - requiem for a dream - rocknrolla - pulp fiction - schrink - cidade de deus - pineapple express - training day - traffic volgens mij heb ik er nog veel meer gezien, als ik nog ergens op kom dan voeg ik het wel later toe.

Ik zie allemaal namen van drugsfilms maar ik zie niet DE nederlandstalige drugsfilm: AFBLIJVEN!!!!!

wir kindern von banhoff zoo, een echte drugsfilm waar je geen commercieele troep ziet!

Naar De Klote is een Nederlandse drugsfilm uit eind jaren 90, ik vond het een heel vette film.

Permanent Midnight Clockers Traffic The Basketball Diaries New Jack City Coffy Clean and sober Veronica Guerin Half Nelson When the day takes you Maria Full of Grace The panic in Needle park Spun Rush Less than Zero Super Fly Toegevoegd na 6 uur: Correctie,het moet zijn Where the day takes you

Pulp Fiction Jackie Brown Scar Face Resevoir Dogs(?) Toegevoegd na 1 minuut: Van God los

Ik ga er nog een bijvoegen: Narc

Scarface is een goeie film over drugs.

Thirtheen. Gaat ovewr een meisje 13 jaar die veranderd van een lief meisje naar een drugs gebruiker. En ze maakt dan nieuwe vrienden met een slecht meisje uit een slechte familie. Wel leuk. heb ik op sgool gekeken.

En dan nog de klassieker Easy Rider uit 1969, met Dennis Hopper en Peter Fonda Zeker gaan zien!

American Gangster: een film over een echte 'drugsbaron'

Bad Lieutenant Requiem for a Dream Naked Lunch Gridlock'd (met Tupac Shakur - echt te gek!) The Man with the Golden Arm (een klassieker en de eerste echte films over een druggebruiker)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100