Waar kan je Ronja Rövardotter (Ronja de roversdochter) op DVD kopen en is hij in Nederland wel verkrijgbaar op DVD?

Ik wil heel graag de film Ronja Rövardotter (naar het gelijknamige boek van Astrid Lindgren) op DVD, maar ik kan hem nergens vinden.
Weet iemand waar je die DVD kan kopen en of hij überhaupt wel op DVD te verkrijgen is in Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee ik weet dat het hofplein theater dit een keer heeft gespeeld en er een DVD van is, maar ik weet niet waar je deze kunt kopen.

Het beste antwoord

Voorheen was hij gewoon bij Blokker e.d. te koop, ook via Bol en Wehkamo, maar bij beiden is het niet meer leverbaar. Ik heb wel de volgende voor je kunnen vinden: via Cinekid kun je een box kopen, waar deze film inzit (http://www.cinekid.nl/nl/educatie/producten/dvdbox-3)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel, jammer dat de film niet meer alleen te krijgen is, maar dit is ook goed ;)
+10

Andere antwoorden (1)

Bij de plaatselijke bibliotheek is de film nog wel te leen.
Zelf in meerdere vestigingen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hij is er dus nog wel en ook in het Nederlands.
Jammer dat hij via Z@ppbios niet wordt uitgezonden. Anders had je hem kunnen opnemen.