hoe heet het nummer van Boyd en Dylan bij de film Verliefd op Ibiza?

Ik weet dat de vraag al gesteld is maar ik kan er ook niet achter komen en aangezien de vorige vraag gesloten is stel ik de vraag nog een keer...

Toegevoegd na 7 minuten:
Via Shazam en Soundhound ben ik ook niet veel verder gekomen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Het nummer dat de tweeling Boyd en Dylan (Marius en Jasper Gottlieb) voor Armin draaien staat niet op de soundtrack van de film. Het is door Armin van Buuren speciaal voor "Verliefd op Ibiza" geproduceerd, maar het is helaas niet online beschikbaar of ergens anders te verkrijgen.

Ook de titel van het nummer is werkelijk nergens te vinden. Je zult het aan Armin zelf moeten vragen....
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor het antwoord. Ik zal het gaan proberen.

Andere antwoorden (1)

Bedoel je Waiting For The Night van Armin van Buuren en Fiora?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, het stukje dat op youtube staat komt niet in Waiting For The Night voor...