tweeling film?

er is een film over een tweeling die gescheiden is en elkaar tegenkomt op een zomerkamp. dan ruilen ze van huis en ouders en proberen hun ouders weer bij elkaar te brengen. het is een redelijk oude film, gemaakt rond 1990-2000 denken we. volgens mij zijn het roodharige meisjes. we hebben alles al geprobeert maar konden hem niet vinden. welke film is dit? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

The parent trap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Dat scheelde 17 seconden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij het beste antwoord omdat je de eerste was maar het scheelde niet veel :P maar dat is idd de film die ik zocht! hartstikke bedankt!

Andere antwoorden (4)

The Parent Trap
http://www.imdb.com/title/tt0120783/
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooruit een plus voor de 17 seconden verschil, wat je niet ziet als je druk zit te typen.
Naar een boek van Erich Kastner "Das doppelte Lotchen"
geen idee hoe het boek in het nederlands heet, of de engelse titel. Maar misschien kom je hier evrder mee.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ja die heb ik ooit nog voor duits moeten lezen..
anneliez
13 jaar geleden
ik ook, heb er nog een trauma van
Lindsay Lohan in 'dubbel en dwars' (zo heet de Nederlandstalige versie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
it takes two
met de olsen twins