Wat was eerder Toy Story of de "Toys"?

Als de "Toys" er eerder waren zijn deze te koop?

Toegevoegd na 1 minuut:
Als de "Toys" er eerder waren, waar zijn deze te koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Toy Story was er eerst ; alle toys die er precies op lijken, zijn merchandise.

Wel zijn er enkele klassieke speeltjes in de film te vinden die in die of een iets andere vorm verkrijgbaar zijn of zijn geweest, zoals meneertje Aardappelhoofd en Slinky de teckel. En Barbie natuurlijk. Evenals plastic soldaatjes, spaarvarkens, dinosaurussen, tekenborden, telefoontjes met gezichtjes en dergelijke. Allemaal klassiekertjes, die ook een rol in de films gekregen hebben. En die vaak nog altijd breed te koop zijn, soms in iets andere uitvoering.

Het verhaal van Woody en zijn jaren-50-serie en Buzz Lightyear zijn natuurlijk geheel fictief.