Films gezocht, op school gekeken, hoop dat jullie titel weten?

Film 1: ene dat een meid in een auto zit in een parkeer garage en dat een oude man opeens naast haar zit, volgens mij is dit die film dat ze denken dat die man een moordenaar is en dat ze ze huis gaan onderzoeken.

Film 2: jongen geeft zichzelf op voor kooi gevecht.

Film 3: Jongen heeft zo een ding van de politie om zijn enkel, dat hij niet buiten een gebied mag komen, dit doet ie uiteindelijk wel en ik geloof om iemand te redden, ik dacht dat deze Disturbia heten.

Film 4: jongen richt zn eigen school op.

Film 5: een film over een feest, dat een jongen dat samen met zijn vriendin vanaf een dak bekijkt ofzo, geloof dat dit ook disturbia was?

Toegevoegd na 17 minuten:
Film 6: een jongen bekijkt zijn overbuurjongetjes en ziet dat ze vieze films aan het kijken zijn, en dan worden ze geloof ik door hun moeder geroepen,

Film 7: was ik vergeten, vechtfilm, waarin een jongen zijn haar afscheert.

Toegevoegd na 1 uur:
Film 8: vechtfilm: jongen word gezocht, moeder word vermoord voor de deur door 2 mannen, in deze film vechten ze ook in trein

Toegevoegd na 2 uur:
Film 1 : disturbia

Film 2: undisputed?

Film 3: disturbia

Film 4: Accepted

Film 5: Disturbia

Film 6: Disturbia geloof ik ook?

Film 7: undisputed 2

Film 8; ?

Toegevoegd na 2 uur:
Undisputed moet never back down zijn!

Toegevoegd na 2 uur:
Film 9: jongen krijgt vechtles van zijn pa, moeder vind het niet altijd leuk. Hoop dat jullie me nog kunnen helpen met de laatste onbekende

Toegevoegd na 20 uur:
Alleen film 9 word nog gezocht

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is de oude man in film 1 Rutger Hauer? (blond, beetje mollig)
Dan is het misschien hitchhiker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is niet de hitchhiker denk zo te zien, nee hij vermoord een vrouw geloof in zijn huis en dat filmt de buurjongen. En dan willen ze zijn garage gaan onderzoeken geloof ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee inderdaad TBS is het niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij 2 zit hij met vrienden (2) op zn kamer allerlei vechtfilmpjes te kijken en besluit uiteindelijk zich op te geven.

Antwoorden (5)

3 en 5 zijn Disturbia.
De jongen heeft een enkel-straf.
Hij zet zijn tuin af, met tuinkabouters etc zodat hij weet, tot hoever zijn enkel-brace werkt.
Dan blijkt dat hij een wonderschoon buurmeisje heeft (die hij begluurd met zijn vriend en die later toch zijn vriendinnetje wordt en ook mee gaat gluren naar alle buren)
En de buurman blijkt een serie moordenaar. Die ze uiteindelijk met z' n 3-en (en moeder, en de politie) weten te pakken.

Het is een afgeleide van Rear window van Hitchcock
Vind je misschien ook wel leuk!

Toegevoegd na 4 minuten:
ik weet niet of de link werkt, maar het is de bedoeling dat je dan afbeeldingen kan zien van die film. Misschien herken je het
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is die film 1 dan ook niet disturbia?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Film 1 : disturbia Film 2: ? Film 3: disturbia Film 4: Accepted Film 5: Disturbia Film 6: Disturbia geloof ik ook? Film 7: ?
Alvast een klein beetje:

3 Disturbia http://en.wikipedia.org/wiki/Disturbia_(film)
4 Accepted ??? (http://nl.wikipedia.org/wiki/Accepted)
5 de dakscene komt wel voor in disturbia
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is volgens mij inderdaad accepted
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Film 1 : disturbia Film 2: ? Film 3: disturbia Film 4: Accepted Film 5: Disturbia Film 6: Disturbia geloof ik ook? Film 7: ?
Film 2 zou ik zeggen Spiderman....
Daar dacht ik meteen aan! (waarschijnlijk niet die jij bedoelt...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is 2 misschien "never back down"?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
twijfel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is m niet, maar hij lijkt er wel een beetje op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jawel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geeft die zich daarin met vrienden op voor kooigevecht?
Film 9 lijkt mij Abduction
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top, dat is m! Weet je soms ook de laatste?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alleen 2 en 9 nog!