ik zoek een oude film maar weet titel niet?

ik zoek een film uit mijn oudere tijd maar weet totaal de titel niet dit weet ik er nog van:

een man uit het verleden die terug is gestuurd naar de aarde voor een missie(weet niet wat voor een missie)
hij ontmoette en vrouw met een kind en uiteindelijk moest hij dus zeggen dat hij een geest was en maar tijdelijk op de aarde was

ik weet dat het wat weinig info is maar deze film is voor mijn ziekte heel speciaal maar ook door mijn ziekte weet ik het niet meer

hoop echt dat jullie me ermee kunnen helpen

Toegevoegd na 2 minuten:
de film is tussen 1984 en 1989 op tv uitgezonden bios hadden we teon geen geld voor de man die er inspeelde leek ook een beetje op arnold swarchnegger

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
j5m
12 jaar geleden
Die een beetje op Arnold Schwarzenegger lijkt is Montgomery Clift dat zou betekenen dat het om een oudere film zou gaat.
j5m
12 jaar geleden
Die ook wel lijkt is Michael Rennie.
Misschien zou je eens op google kunnen kijken bij deze afbeeldingen.
Misschien herken je ze dan.

Het beste antwoord

Het kan ook Starman 1984 zijn. Dat gaat over een buitenaardse man die de gedaante aanneemt van de overleden man van een weduwe. Ook hier moet het kind nog verwekt worden.

Toegevoegd na 21 uur:
Trailer van Starman: http://www.youtube.com/watch?v=OgF2lbAL6RA
http://www.imdb.com/title/tt0088172/

Toevoeging: Waar ik ook aan zat te denken is deze, maar had hem anders in mijn herinnering. Misschien dat er meer versie van zijn. Het is een boekverfilming. The Reincarnation of Peter Proud van Max Ehrlich.
Ik heb zo'n soort van film gezien waarbij de moeder leek op Julie Andrews en het verhaal was veel eenvoudiger. Daar overlijdt een vader en laat zijn vrouw en (ongeboren?) kind achter. Hij wordt opnieuw geboren en ontmoet de dochter en wordt verliefd. Als hij er dan op bezoek gaat, dan komt heel veel van zijn vorige leven terug. Dat wordt nog sterker als hij de moeder ontmoet.

Opmerking op youtube hier niet geplaatst, omdat ik de overige filmpjes daar een beetje verdacht vond. Ik heb de foto van de hoofdrolspeler Michael Sarrazin wel toegevoegd.

Toegevoegd na 21 uur:
De film die er op lijkt die kan ik niet vinden. Misschien dat iemand anders hem zo kent. Ik heb hem ooit zien staan op IMDB maar kan hem niet meer terug vinden. Het einde van de film is wel dat de herinnering aan zijn vorige leven wordt uitgewist als de moeder weet dat hij (haar man) gereïncarneerd is en alsnog voor zijn dochter zal zorgen... geloof ik. Is wel eerder een romantische versie en niet zo zwaar als deze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je The Terminator? Met Arnold Schwarzenegger en Linda Hamilton.