Hoe heet een film over een jongen die meisje wil zijn, uit jaren 80/90?

Ohhh vreselijk, ik kan er maar niet op komen! Ik denk aan een film, oude film, denk jaren 80/90, over een kind (jongen) die een meisje wil zijn, maar dit niet mag van zijn moeder. Er zit ook een scene in waarin ze spaghetti eten en de jongen bijna stikt in een droom, heel raar! En een scene waarin de jongen in bed ligt en zijn wakker schrikt omdat zijn vader ineens in de hoek van de kamer staat. Echt lastig, maar misschien weet iemand het!!! Beetje filmhuis film.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je de Belgische film "Ma vie en rose" uit 1997.
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zeker weten, dat je gelijk hebt. Is een prachtige film.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dit is een heel late reactie van mij, maar nou en of dat je gelijk hebt! Wat super, veel dank!!!