Wat is het makkelijkste en beste manier om snel mensen te benaderen met iets?

Ik ben momenteel erg druk bezig met het maken van een documentaire over het leven van de straat, maar nu wil ik een aantal reconstructies nabootsen[van verhalen wat echt is gebeurt], en ik vroeg mij af hoe kan ik snel een gemakkelijk aan figuranten komen, geld heb ik ze wel te bieden mits dat ervoor nodig is, alleen wil ik weten hoe en wat het snelste en beste manier hiervoor is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ouderwets briefje in de supermarkt, of flyeren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (2)

Filmcastings.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!
Marktplaats?