hoeveel afleveringen van star trek voyager seiz 7 zijn er??

ik probeer aan alle afleveringen van het laatste seizoen van star trek voyager te komen .weet iemand dit? graag met titels of nummers .dank u wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja... live long and prosper!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat waren woorden van Spock. Hij komt in Voyager niet voor.

Antwoorden (3)

26, waarvan de laatste twee een dubbele aflevering vormen. Een complete inhoudsopgave en synopsis (ook van de andere seizoenen) vind je in de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie link!! dank u wel!
172 afleveringen

Toegevoegd na 10 minuten:
sorry dat zijn alle seizoenen
zijn er idd 26
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze link is nog niet toegevoegd. Kan je van alle 26 een stukje bekijken: http://www.startrek.com/videos/star-trek-voyager. De eerste is als video toegevoegd. Hoop dat het werkt.

Toegevoegd na 3 minuten:
En deze is de allerlaatste http://www.startrek.com/watch_video/episode-preview-endgame-part-ii