op welke site kan ik la vite è bella online kijken (gratis) ? met ondertiteling

Toegevoegd na 3 minuten:
oh het is la vita è bella dan heb ik gewoon verkeerd gezocht msischien dat ik het nu wel kan vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie film, heb de dvd, dus als je in de buurt woont mag je hem wel lenen... :)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd mooie film:d al keer gezien maar wil m nog een keer zien!

Antwoorden (2)

De ondertiteling is te vinden op nlondertitels.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of er ondertiteling bij zit, anders moet je het antwoord van de persoon boven mij even gebruiken. http://www.megaupload.com/?d=B1RKITIM