hoe heet deze film?

een tijd geleden een film gezien over een ren paard, dat tijdens zo wedstrijd ten val komt en de arts zegt dat een spuitje het beste is, na eventueel herstel zou dat paard niet meer mee kunnen doen met wedstrijden, maar er is 1 meisje dat zegt dat paard mee te nemen en gewoon te verzorgen, uit eidelijk gaat ze er toch mee trainen en racen en wint de wedstrijd ook nog.
weet niet meer hoe deze film heet, welke titel is deze film?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Die film heet Dreamer.

Toegevoegd na 1 minuut:
De familiefilm 'Dreamer' is geïnspireerd op een waar gebeurd verhaal. Regisseur John Gatins kwam op het idee toen hij in Kentucky van een dierenarts het verhaal te horen kreeg van een kreupel paard dat een miraculeuze comeback wist te maken.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die zocht ik dank je