uit welke film of serie komt deze quote ?

When it begins, you will see, you will know the secrets he knows, a ordinary guy with extraordinary powers and the will to use them.

Toegevoegd na 48 seconden:
In het filmpje zit deze quote ook verwerkt in een jingle !!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik zou eens naar de tv kijken tijdens de reclameblokken.

Sence8 daarvan is er de laatste tijd van reclame. De zin die je omschrijft past wel bij de opzet van de serie. Jammer genoeg is die hier bij ons pas vanaf volgende maand.
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoel je "Sense8", een Amerikaanse science fiction dramaserie waarin acht personen verspreid over de wereld onverwacht geestelijk en emotioneel met elkaar verbonden worden. Zie https://en.wikipedia.org/wiki/Sense8.
Antoni
8 jaar geleden
Bij welke omroep en op welke zender zie jij overigens die reclames?
nounka
8 jaar geleden
ik ga nu niet speciaal zoeken naar die reclame. vt4, vtw en kanaal2 zijn mijn grootste kanshebbers aangezien ik die zelf het meeste op heb staan. K weet echter niet of jullie die allemaal even vlot gaan ontvangen.
nounka
8 jaar geleden
even gezocht, heb een trailer gevonden. daarop staat op netflix vanaf 5 juli.
Dus vermoedelijk zijn die reclametjes door van zo'n serie/filmkanaal.
Volgens mij komt het uit de film Sherlock Holmes.
rose