ik heb zo'n 30 jaar geleden een keer een film gezien en ik weet niet meer hoe hij heet

hij gaat over een een wereld onder water ik bedoel een gebouwde wereld onder water waar mensen een nederzetting hebben gemaakt. er zijn een aantal van die mensen die corupt zijn en aan het moorden gaan. wie weet welke film dit is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Die Serie hette Goliath Awaits. En die was, in die tijd, reuze spannend en heeft veel indruk op me gemaakt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Goliath Awaits vertelt het verhaal van een Engels cruiseschip dat zinkt naar de bodem van de oceaan vier dagen na het uitbreken de Tweede Wereldoorlog. Tijdens een reis naar New York wordt het schip getorpedeerd door een Duitse onderzeeboot en zinkt naar een diepte van 250 meter. Veertig jaar later vinden duikers het schip terug. Wat is er ondertussen met de “Goliath” gebeurd? Wat men aan boord aantreft tart werkelijk iedere beschrijving.. Een huiveringwekkend en uiterst spannend verhaal!
Je zal op 300 meter diepte aan het diepzee-duiken zijn en dan ineens een wrak zien liggen. En als je dat wrak onderzoekt SOS-seinen horen en plotseling het gezicht van een jong meisje voor een patrijspoort zien. Met zo’n ongewone situatie begint deze week Goliath Awaits een spannende en zeer dramatische Tv-serie in vier afleveringen, die zich grotendeels onder water afspeelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mogelijk een verhaal van Jules Verne.

Kapitein Nemo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veronica zond 30 jaar geleden ook zoiets uit over "the Titanic". Er waren mensen op de Titanic die konden overleven, omdat er een grote luchtbel was ontstaan tijdens het zinken van deze schuit. Het was geen film, maar een serie en die ging ook over de kwaaie en de goede. Is dat wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Man from Atlantis.

Man van Atlantis was een kortlopende serie, als navolging van een succesvolle televisiefilm die op 1 maart 1977 werd uitgezonden.