Wie weet de titel van een korte Nederlandse film, waarin een jongen de flat van zijn date niet kan vinden (zie uitleg)?

Een paar jaar geleden heb ik een film gezien, waarin een jongen en een meisje elkaar ontmoeten. De jongen gaat met het meisje mee naar huis. Na de seks gaat hij iets te eten halen bij een patatkraam. Daarna kan hij de juiste flat niet meer vinden en zoekt de hele nacht/ochtend. Hij moet opschieten, want het meisje gaat de volgende dag op reis en hij vindt haar erg leuk, maar heeft geen telefoonnummer.

11 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Annswers
11 jaar geleden
Jeetje, wat snel! Ik zit daar al jaren naar te zoeken! Bedankt Fynnya!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik heb 'm zelf ooit gezien, dus ik wist meteen welke je bedoelde. Als ik 'm niet zelf gezien had of de naam van de hoofdrolspeler niet had gekend, had ik 'm ook nooit weten te vinden.