Wat is de naam van de film over een meisje dat een geesten vriendinnetje heeft. Ze zag enkel het meisje maar er beweegde wel schommels die wij zagen?

Ik zag eens een film over een meisje dat een geest als vriendje had. Ze was pas met haar ouders in dat huis gaan wonen. Doorheen de film zie je dat de moeder het geheim van het geesten meisje probeert op te lossen. En op het einde zie je het geesten meisje met de papa van het echte meisje op het dak staan. Ze wil de papa vermoorden door dingen die haar vader destijds gedaan had met haar. Ik ben hopeloos op zoek naar de naam van deze film ... Het is niet seek and hide want de mama van het meisje heeft in mijn film bruin haar en gaat soms een oude vrouw bezoeken die haar helpt met het onderzoek. Het is een triller/horror.
Please help me ik wil de film graag nog eens zien !!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

"The Amytiville Horror"(2005)

Er zit idd een meisje met bruin haar in dat een geest als vriendinnetje heeft en die scene op het dak zit er ook in.
Spannende film,ik heb hem zelf gezien en ik denk dat je deze bedoelt!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie net dat er staat dat de moeder bruin haar heeft..
Maar lijkt me toch de goede film,de moeder gaat idd uitzoeken wat er aan de hand is.
Ben benieuwd,misschien kan je de trailer checken op IMDB of YouTube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, dit was hem niet maar het lijkt me echt een leuke film. Misschien een remake van de film dat ik bedoel want het verhaal is hetzelfde. Bedankt !