hoe heet deze film ?

het gaat om een film die uit de hand (zogenaamd )ge filmt is : de hele film lang uit de camera lens van een persoon.
de 1ste scene is geloof ik op een brug: dan stort de brug half in en komen er overal aliens.
je hebt ook een scene dat ze op het metro spoor lopen in het donker . dan zet hij de nacht functie aan en zien ze weer een paar monsters .
het eindigt slecht geloof ik. ik heb hem half gezien maar weet niet meer he hij heet. en wil hem wel eens af kijken xD...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Leuke film +