ik zoek deze film?

gaat over een meid die aan de drugs (coke en heroine) gaat, de titel van de film is dacht ik de naam van die meid, het kan ook een nederlandse film zijn, heb de film in 2006 volgens mij op dvd gehuurt van de videotheek..
wat is de titel van de film? een imdb link zou fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afblijven ?

Het beste antwoord

Zo maar een idee op basis van de omschrijving:

Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (1981)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jadeze had ik gezien
dankje wel voor alle reacties

Andere antwoorden (3)

Ik denk 'Afblijven' van Carry Slee haar boek, alleen gaat dat over XTC. Verder klopt het wel allemaal.

http://www.imdb.com/title/tt0826027/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien Christiane F?
Ook mooi en indrukwekkend (maar niet met de titel van een meisjesnaam): Het onkruid en de bloem. Maar die is waarschijnlijk te oud om op dvd te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verrotte leven van Floortje Bloem, dat is een nederlandse film, met een rol voor o.a. Paul de Leeuw