Hoe heet de film waarin een liliputer en een man een overval plegen in een juwelierswinkel

En na de overval gaan pakt een vrouw die diamant en de liliputer doet zich dan voor als kind?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Little man, grappige film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Little man ik raad de blue-ray versie aan heel leuke film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja little man. is een leuke film. De acteurs zijn broers geloof ik. ik dacht dat die ene marlon waynes heet maar weet het niet zeker. Ze doen ook de film withe chicks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dat zijn Marlon en Damon Wayons.Broer's idd.
Ze hebben veel film's gemaakt.
Ook Scary Movie 1,2 en 3 trouwens.
dit is hem wel klik maar op de link en bekijk de film maan dan zal je het zelf zien