Wie weet de titel van deze horrorfilm ?

Een groepje Amerikaanse jongeren van ik schat tussen de 16/20 jaar gaat in het donker naar een gesloten kermis/pretpark attractie. Een spookhuis. Volgens mij zat er ook een verhaal aan dit spookhuis vast. Ze besluiten het te betreden. volgens mij moesten ze daarvoor naar boven klimmen. Uiteindelijk worden een aantal of iedereen vermoord door iets wat achter hen aan kwam. Ik weet het niet zeker meer maar ik dacht door een clown met oranje haar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
It gaat inderdaad ook over een clown maar is niet de film die ik bedoel. Deze film is volgens mij ook niet zo bekend als It. Toch bedankt voor het meedenken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb ik deze film al eens gezien een paar jaar geleden, op het laatst rijdt een van de jongeren met een auto ergens naar binnen (een tent of zo), kan dat kloppen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.myvideo.nl/eddiedeclown?p=hp

Antwoorden (3)

Toevallig heb ik laatst in zo.n film gekeken. Een film uit de jaren 80 of begin 90. Was niet echt een topper. Maar ik ben de titel kwijt. Wel heb ik een link waar je kan zoeken. Wie weet staat hij daar bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes hij staat er bij ! Super bedankt :D De film heet Dark Ride.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan:)
Zou Child's Play 3 (1991) kunnen zijn. De laatste 15 minuten van de film speelt zich af op een kermis.

Chucky, de hoofdrolspeler ( een pop) lijkt enigszins op een clown. heeft in elk geval oranje haar.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken maar inmiddels weet ik dat de film Dark Ride heet.
Is het niet "IT" naar het verhaal van Stephen King?
Bronnen: