ik zoek een film die gaat over man die opgevoed is in de bunker van zijn ouders en na een x aantal jaar voor het eerst buiten komt

heb deze film ooit eens gezien maar weet de titel niet meer

Toegevoegd na 4 minuten:
Het ging over een familie die in een bunker schuilden tijdens de koude oorlog en na een x aantal jaar moet hun zoon naar buiten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Ik weet het inmiddels:

Blast from the Past met Brendan Fraser

Toegevoegd na 52 seconden:
Adam is de zoon van Christopher Walken en Sissy Spacek die ooit heilig geloofden in Het Rode Gevaar en de Atoomdreiging. In 1962 doken zij tijdens een vermoede nucleaire ramp een ondergrondse schuilkelder in, waarbij het tijdslot werd vastgezet op 35 jaar. Ondergronds leren zijn zoon Adam dansen, manieren, lief zijn en waarden en normen van het gezin. Als na ruim 3 decennia Adam naar boven kan om de voorraden aan te vullen (de Webbers zijn ervan overtuigd dat bovengronds niet te leven valt) klimt hij dus als een hartstikke aardige ongeschonden joch Los Angeles anno nu in. Daar loopt hij Eve (Allicia Silverstone) tegen het lijf, en deze cynische stadsjuffer legt hem uit hoe het ultramoderne leven in elkaar zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga je nu onder een gastaccount vragen stellen om geen punten kwijt te raken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, bij de reactie op de vraag stond dat hij/zij hem ook kende, maar de titel niet wist :P Kriz: "Ik heb hem ook gezien, het is een comedy, maar ik kan ook niet op de naam komen."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, my bad :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft niet hoor haha :P
rose
12 jaar geleden
Wel even je bron vermelden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedaan!
rose
12 jaar geleden
fijn