Voeg een link bij naar IMDB Planta 4a ,scroll naar beneden daar vind je de cast (acteurs)wie wat speelt. Of voor Nederlands ga je naar Filminfo 2e link ,klik op cast&crew dan wederom klikken op de verschillende namen en dan zie je wie wie is in Planta 4a. SUCCES
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Namen:
Juan José Ballesta - Miguel Angel
Luis Ángel Priego - Izan
Gorka Moreno - Dani
Alejandro Zafra - Jorge
Marco Martínez - Francis

Maar wat bedoel je precies met beroep? Het zijn allemaal jongens met een vorm van kanker geloof ik die het op hun manier verwerken en het beste proberen te maken van het leven.
En ja, het karakter van personages is nou niet echt makkelijk te beschrijven.

Of bedoel je de beroepen en karakters van de acteurs in "real-life"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat zouden dan toch de beroepen van acteurs kunnen zijn....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
newsflash: niet alle acteurs kunnen leven van het beperkte aantal films/series waar ze in spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel de karakters in het film .
Juan José Ballesta - Miguel Angel
Luis Ángel Priego - Izan
Gorka Moreno - Dani
Alejandro Zafra - Jorge
Marco Martínez - Francis