ik heb de film histor d`or gekeken in frans zonder ondertitling, puur voor het beeld, maar ik kan geen frans. welke regels krijgt `o` opgelegt?

histor d`or is een oude ero/bdsm film, (uit jaren 70 a 80) in deze film krijgt `o` regels opgelegt, echter was er geen ondertiteling bij de film.. kan iemand mij vertellen welke regels `o`opgelegt krijgt?
mag ook een link zijn na de site..

Toegevoegd na 32 minuten:
ja dat heb ik al gelezen, maar wou graag de regels weten die `o`opgelegd krijgt, ik had het boek geleent, maar deze moet uit amsterdam komen en kost dan nog eens 3,50 en ik heb het boek/regels overmorgen nodig, de transport van dat boek duurt ook 5 dagen dus dat duurt te lang..
is er een site waar die regels duidelijk en gedetailleerd staan? ik wil daarin iets na spelen met dezelfde regels.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

De Geschiedenis van O, is een film over bondage en de liefde tussen een meester en een slaaf. Je kunt het boek in de bibliotheek lenen. Schrijfster is Pauline Reage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat heb ik al gelezen, maar wou graag de regels weten die `o`opgelegt krijgt, ik had het boek geleent, maar deze moet uit amsterdam komen en kost dan nog eens 3,50 en ik heb die info overmorgen nodig, de transport van dat boek duurt ook 5 dagen dus dat duurt te lang..
is er een site waar die regels duidelijk en gedetaileerd staan? ik wil daarin iets na spelen met dezelfde regels..
http://www.allsubs.org/ondertitels/zoek-ondertitel/Histoire+d'O+en/

Hier vind je de ondertiteling.