Welke film is dit?? zie beschrijving

*Volges mij zat er in de titel iets met hunt
*Het gaat over een man die verdacht wordt dat hij zijn vrouw heet vermoord
*Hij had in het ziekenhuis gewerkt
*Toen de man vluchte was hij in een tunnel en kroop hij in en put en sprong later van ee soort waterval
*iemand die bij de moord in de buurt was had volgens mij geen arm of been
*De man die ook later verdacht was was dacht ik bruin getint

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yup, deze volgens mij ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is vroeger zelfs als serie op tv geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Jeroen Krabbe, die zat in het complot als ik het me goed herinner.
Tunnel, put, vermoorde vrouw, dat doet mij dan weer denken aan 'the Shawshank Redemption'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The shawshank redemption speelt zich niet af in een ziekenhuis, een waterval komt er niet in voor en een eventuele getuige had wel armen/benen (werd doodgeschoten door de gevangenisdirecteur), bovendien is daar ook geen medeverdachte...(de bruin getinte man in de shawshank redemption zit al langer in de gevangenis daar).
Was het toevallig een film met absurde humor?
Dan zou het Wrongfully Accused kunnen zijn. Vooral vanwege de "one armed, one eyed, one legged murderer" lijkt me dat deze het wel kan zijn.
Er zit ook een ziekenhuisscene in en een scène waarin hij uit een rioolbuis in een waterval 'springt'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij is dat A strange hand in Mina`s pants,van Oben Noctani uit `62.
12 jaar geleden
THE fugitive. 100%.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harrison Ford in The Fugetive. Ook Nederlandse tint met Jeroen Krabbe in de film.